duben 2016
Víkend 29. 4. - 1. 5.
Zážitkovníček - 1 zážitek, v pondělí deníček odevzdat, budu kontrolovat zápisy za duben
Aj - slovíčka 23. lekce zapsat do slovníčku a naučit se je
28. 4.
M - PS2 str. 21 cv. 10 - indické násobení
26. 4.
Př - příprava na představení svého lapbooku - 3 minuty max.
Aj - vzít si s sebou angličtinu - budeme ji mít místo PČ
21. 4. - Domácí úkoly na víkend
TENTOKRÁT NEMUSÍTE PSÁT ZÁŽITEK Z TOHOTO VÍKENDU!!! Za duben stačí tři zážitky!!!
Aj - příprava na písemnou práci z lekcí 15. - 21., slovní zásoba, gramatika
M - pracovní list až na ÚTERÝ - PL se slovními úlohami, celý
V pondělí mají děti odevzdat LAPBOOK, na který měly více jak tři měsíce času. Prezentovat ho budeme v průběhu týdne - ve středu a pak podle možností.
20. 4.
Aj - dokončit na str. 46 v pracovním sešitě cv. 2 - psaní čísel
Čj - učebnice str. 105 cv. 21 B) pozor A) jsme už dělali! do domácího sešitu - na čtvrtek
VL - dokončit celý pracovní list o Karlu IV. i s křížovkou (máte na to čas až do čtvrtka 21. 4.)
19. 4.
Čj - učebnice str. 105 cv. 21 B) pozor A) jsme už dělali! do domácího sešitu - na čtvrtek
VL - dokončit celý pracovní list o Karlu IV. i s křížovkou (máte na to čas až do čtvrtka 21. 4.)
15. 4.
Zážitkovníček - jeden zážitek, tři věty (minimálně)
M - na úterý) pracovní list - geometrie, měření a rýsování úseček/cyklostezek; neustále trénovat pamětné násobení a dělení (budeme psát každou hodinu krátké testíky)
Aj - naučit se slovíčka z 21. lekce
SEŠIT SE SOVOU! Informace o pondělí! Sraz ráno normálně ve škole!
HEZKÝ VÍKEND VŠEM! :-)
13. 4.
M - (na úterý) pracovní list - geometrie, měření a rýsování úseček/cyklostezek; neustále trénovat pamětné násobení a dělení (budeme psát každou hodinu krátké testíky)
12. 4.
Vl - dokončit celý pracovní list o Karlu IV. i s křížovkou (máte na to čas až do čtvrtka 21. 4.)
M - trénovat násobení a dělení, zpaměti i rychle
11. 4.
Čj - dú od Elišky Kř. a Lucinky - pracovní list
Aj (na pátek) - zapsat do slovníčku slovíčka z 20. a 21. lekce (20. lekci už stoprocentně i umět)
VL - pracovní listy (pouze úkoly, které jsme si zadali)
8. 4.
Zážitkovníček - zapsat zážitek jako obrázkové čtení např. Dnes jsme jeli na výlet na (obrázek hradu) Karlštejn.
M - pracovní list - převody jednotek; během týdne budeme převody procvičovat a děti čeká krátké prověření typu 1m = ?cm; 2 000 m = ?km atd. zatím pouze jednotky délky
Vl - pracovní list (děti mají označené, co mají za úkol), rozhodně ne celý list! NA ÚTERÝ
6. 4.
Vl - příprava na opakování
Aj - připravit si v ČJ velmi stručný recept nějakého oblíbeného jídla (nebo části jídla), najít si neznámá slovíčka (suroviny apod.)
4. 4.
Př - příprava na opakování z kapitol Rozmnožování, Pohyb a Všechny organismy jsou důležité - NA STŘEDU
Aj - připravit si v ČJ velmi stručný recept nějakého oblíbeného jídla (nebo části jídla), najít si neznámá slovíčka (suroviny apod.) - NA ČTVRTEK
1. 4.
Zážitkovníček - jeden zážitek
Aj - naučit se zpaměti popsat postup při vaření špaget (učebnice str. 42)
Př - dokončit pracovní list Třídíme živočichy